E-commerce

E-commerce of verkoop via het internet zit in de lift. Zaakvoerder of starter, ook jij kunt snel en doeltreffend een business uitbouwen op het web. Het succes van een online onderneming hangt af van een goed doordachte strategie en de juiste implementatie hiervan. Speel optimaal in op de groeiende tendens van online verkoop. Spring nu mee op de kar en volg een opleiding uit het subthema E-commerce.

flexibele opleidingen

waardevol diploma

les van vakexperten

bij jou in de buurt

persoonlijke begeleiding

veel toekomstmogelijkheden

unieke leslocaties

studeer op eigen tempo

studeer waar en wanneer je wil

praktijkgerichte cursus


allCoursesWithinSubtheme E-commerce

E-Commerce

Bedrijfsbeheer

Bedrijfsbeheer, cpProfessionWithFuture

Schrijf je in voor de cursus Bedrijfsbeheer en word veelzijdig Ondernemer.

availableVia

Digitale Marketing - Allround, cpProfessionWithFuture

Schrijf je in voor de cursus Online Marketing en word veelzijdig Digital Marketeer.

E-Commerce

E-Marketing

E-Marketing, cpProfessionWithFuture

Schrijf je in voor de opleiding Online Marketing en start meteen als E-Marketeer.

availableVia

E-Commerce

Google Ads Basic

Google Ads Basic, cpProfessionWithFuture

Behaal je Certificaat Google Ads Basic en ga professioneel aan de slag.

Google Ads SEA, cpProfessionWithFuture

Kies voor de cursus Google Ads SEA en studeer op je eigen tempo, waar je wil.

Marketing, cpProfessionWithFuture

Ga voor de studie Marketing en lanceer je carrière als Marketeer.

Marketing Basis, cpProfessionWithFuture

Schrijf je in voor de opleiding Marketing en start meteen als Marketing Expert.

SEO - Scoren in Google, cpProfessionWithFuture

Specialiseer je verder aan de hand van de gevorderde opleiding Google SEO.

E-Commerce

Start je eigen zaak

Start je eigen zaak, cpProfessionWithFuture

Schrijf je in voor de opleiding Ondernemen en start meteen als Zelfstandige.

E-Commerce

Webshopbeheerder

Webshopbeheerder, cpProfessionWithFuture

Schrijf je in voor de opleiding Webwinkel en start meteen als webshopbeheerder.


beSureOfYourFuture

Heel wat bedrijven kiezen resoluut voor een digitale boost. Het is een geweldige tijd voor retail - vanuit het oogpunt van klanten, brands en bedrijven zelf. Als consument zijn we allemaal verwend met een grote keuze. Niet alleen wat betreft producten, maar ook de online ervaring tijdens het koopproces. De voorkeur van de consument om online te kopen maakt het mogelijk om met klanten te communiceren op een manier die er eerder niet was. Als zelfstandige, organisatie of bedrijf is het dan ook belangrijk om te blijven inspelen op de groeiende verwachting van de klant. Met een diploma van onze school toon je je klanten dat jij over diepgaande kennis beschikt en meteen klaar bent om professioneel te starten. Het staat mooi op je cv en je kan er bovendien zelfstandig mee aan de slag. Zo vergroot jij je kansen op de arbeidsmarkt en slaag je er tegelijkertijd in om voor jezelf nieuwe kansen te creëren.

Shoppen doen we al lang niet alleen meer in buurtwinkels. Steeds meer consumenten gaan online op zoek naar nieuwe artikelen en producten of doen vooraf online research vooraleer men iets aankoopt. De Belgische e-commercemarkt alleen al haalt gemiddeld een omzet van 5.8 miljard euro. Wereldwijd winkelen 8.4 miljoen inwoners minstens één keer online. Een goede online marketeer die up-to-date is van de nieuwste informatie is voor ieder bedrijf of voor je eigen bedrijf noodzakelijk. Het is echt een booming business! - employerSpeaks

E-Commerce

trendsCapitalized

Het spreekt voor zich dat technologie en e-commerce hand in hand gaan. De komst van 5G netwerken bevestigt dat beeld alleen maar. Steeds meer mensen gebruiken hun mobiele telefoon om een online aankoop te doen. Heel wat mensen spenderen ook heel wat uren op sociale media. Social commerce komt dus veel regelmatiger voor. Er vinden steeds meer verkopen plaats via Facebook, Instagram of Pinterest. Ook de opkomst van online marktpaatsen is een trend om in de gaten te houden. Zoals je zelf leest zijn de mogelijkheden eindeloos en zit de sector volop in bloei! Een diploma als expert in e-commerce brengt daarnaast ook heel wat werkzekerheid. Bedrijven van over de hele wereld zijn naar je op zoek. Je toont dat je van aanpakken weet en dat je de waarde van online verkoop echt begrijpt.

E-commerce, hundredPercentOfTheTime

E-commerce heeft de laatste jaren een technologische revolutie meegemaakt. De implementatie van AR (Augmented Reality) in winkelervaringen wordt bijvoorbeeld steeds dominanter. De winkelervaringen beloven er alleen maar boeiender en interactiever op te worden. Denk bijvoorbeeld eens aan Ikea en de app waarmee te zien is hoe hun producten eruit zien. Daarnaast krijgt ook spraakgestuurd zoeken (voice search shopping) een absolute boost. Veel bedrijven investeren in die skills en mogelijkheden.Voor iedere gezonde onderneming is iemand met kennis van e-commerce dus een absolute meerwaarde.

Ik heb ongeveer een jaar mijn eigen webshop opgericht. Ik bied een uitgebreid gamma aan van verzorgingsproducten om ook online mijn klanten te bereiken. Ik zie mijn klanten als genodigden van een feest. Ikzelf ben de gastvrouw en elke dag opnieuw probeer ik elk belangrijk aspect van de klantervaring beter te maken. - exStudentSpeaking

Thomas Verlinden
Thomas Verlinden

Opleidingsadviseur

Als ondernemer of als online marketeer is e-commerce absoluut noodzakelijk om je kennis mee uit te breiden. We merken dat een diploma e-commerce nog steeds enorm populair is naar de buitenwereld en naar bedrijven toe. En ook de kennis die je tijdens je opleiding opdoet, is iets waar je een leven lang op kan verder bouwen. Deze opleiding behoort ook tot de basis voor mensen die een eigen zaak willen starten. Het geeft hen de kennis om veilig en succesvol te starten en groeien. Een dikke aanrader!

niceToKnowHeader

  • Uit onderzoek blijkt dat meer dan 70% van de consumenten online onderzoek doet, om vervolgens te kopen in een fysieke winkel.
  • Uit meerdere onderzoeken blijkt dat meer dan 50% van online zoekopdrachten voortkomen uit voice search.
  • Meer dan 65% gebruikt zijn/haar mobiele telefoon om een online aankoop te doen.
  • 65% van de consumenten vind het acceptabel om online (of in een webshop) verder geholpen te worden via een chatbot.

fCompareCourses

fCompareMax3Courses

-
0